Ovaj članak je zasnovan na šemi porasta organskog saobraćaja novih websajtova (search-traffic-growth-profile-new-websites) sa Seobook sajta.
1. Start
2. Izbacite početni sadržaj sajta

linkovi se broje kao glasovi
Još uvek nema saobraćaja od pretraživača - veoma ograničen saobraćaj prvih par nedelja
5. Vaš sajt je sada u indeksu pretraživača - počinje da se rangira za neke ključne reči
Rangiraje je još uvek nestabilno (od jednog do drugog meseca). Još uvek je potrebno dobiti više kvalitetnih linkova (+ verovatno je potrebno da vaš sajt "ostari"). Ovaj proces može da potraje od nekoliko meseci do godinu dana i više, sve u zavisnosti od kompetitivnosti oblasti kojom se bavi vaš sajt.
7. Konačan izgled profila porasta organskog saobraćaja
Izgled "zdravog" profila porasta saobraćaja iz meseca u mesec
Za stabilno rangiranje potrebni su meseci ili godine upornog rada, u zavisnosti od oblasti kojom se bavi vaš sajt.
U izuzetno kompetitivnim granama potrebna je stalna promocija vašeg sajta i neprestano dodavanje novog sadržaja da bi se zadržala postignuta pozicija u odnosu na konkurenciju.
- - ako je vaš sajt manjeg obima, možete isplanirati strukturu sajta prema vašim ključnim rečima
- ako vam je zarada na internetu cilj pročitajte najpre kako se pravi blog ili sajt posvećen zaradi
- - na velikim sajtovima isplanirajte najrpre deo sajta
- -nemojte čekati mesece ili godine pre no što počnete da radite na linkovima

linkovi se broje kao glasovi
- - pretraživače slede i veruju drugim ljudima
- -vaše rangiranje na pretraživačima je nestabilno i primenjivo sve dok ne izgradite dovoljan broj linkova i pretraživači ih ne pokupe
- -počnite sa jednostavnim ali poverljivim izvorima linkova (pogledaj ispod)
- -ako možete, pokušajte da upotrebite vašu ključnu reč u anchor tekstu linka
- Linkovi lokalnih sajtova ili područja kojoj pripada vaš sajt
- Direktorijumi: DMOZ, Yahoo i par ostalih bitnijih direktorijuma
- Nepotistički linkovi: prijatelji, rođaci, dizajner vašeg sajta, poslovni partneri i slično

5. Vaš sajt je sada u indeksu pretraživača - počinje da se rangira za neke ključne reči
- -rangira se za ključne reči koje imaju malo rezultata pretrage
- -rangira se za ključne reči koje imaju malu ili nimalu konkurenciju
- -najčešće, najpre se rangira na Live.com i Google, pre nego što počne da se pojavljuje na Yahoo!.com
- -najčešće, najpre se rangira na Google.rs i ostalim lokalnim Google sajtovima pre no što se pojavi na Google.com
- -počinje da se rangira za fraze sastavljene od 4 ili 5 ključnih reči
- -počinje da se rangira za sledeće ključne reči: mojdomen.com, moj domen, moj domen + reč
- -počinje da se rangira za nekomercijalne i reči koje nemaju veliku konkurenciju
- -počinje da se rangira za pogrešno napisane reči

7. Konačan izgled profila porasta organskog saobraćaja
- -sajt "stari"
- -izgradili ste više kvalitetnih linkova
- -saobraćaj se povećava
- -počinjete da se rangirate za nove, mnogo kompetitivnije ključe reči
- -rangiranje i saobraćaj su postali stabilniji

Za stabilno rangiranje potrebni su meseci ili godine upornog rada, u zavisnosti od oblasti kojom se bavi vaš sajt.
U izuzetno kompetitivnim granama potrebna je stalna promocija vašeg sajta i neprestano dodavanje novog sadržaja da bi se zadržala postignuta pozicija u odnosu na konkurenciju.
1 comment:
Zanimljiv tekst, korisni saveti.....:D
Post a Comment